
Functieomschrijving
DEVELOP YOUR CAREER
Als Office Assistant maak je deel uit van het Office Team en rapporteert rechtstreeks aan de Office Manager.
Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheer van jouw vastgoedportfolio: opmaak compromis, voorbereiden en inplannen van aktes, opvolgen van tussentijdse facturatie, documentflow bij voorlopige en definitieve oplevering…
Je vormt de onmisbare schakel tussen de klant, interne collega’s en externe (juridische) partijen voor de administratieve opvolging van vastgoedprojecten.
Je ondersteunt de algemene administratie en werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen.
Je schakelt moeiteloos tussen diverse taken en weet prioriteiten efficiënt te beheren.
Je bewaakt deadlines en neemt proactief initiatief om processen te optimaliseren.
Je bent zeer klantgericht en toont interesse in het bouwproces.
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail – je zet graag de puntjes op de i.
Je straalt positiviteit uit en weet die energie over te brengen op je collega’s.
Vereisten
DEVELOP YOURSELF
Je beschikt over een bacheloropleiding in een administratieve richting.
Je bent administratief sterk en houdt van structuur.
Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt oplossingsgericht.
Je bent een organisatietalent, positief en enthousiast.
Je hebt zin voor initiatief waarbij je steeds kan terugvallen op je collega’s.
Prioriteiten stellen is jouw talent.
Je bent een teamspeler die ook zelfstandig verantwoordelijkheid neemt.
DEVELOP DIFFERENT
Een all-round administratieve functie binnen de vastgoedsector.
Aanstekelijke ondernemende bedrijfscultuur.
Je vaste werkplaats bevindt zich in ons hypermodern kantoorgebouw in Waregem.
Je krijgt de vrijheid en zelfstandigheid om je werk te organiseren.
Een hechte groep collega's die je vanaf dag één doen thuis voelen.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
